Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Paranoja i vanredno stanje

Komentari (65) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 12 jun 2014 13:31
@@
"Hoću reći, ne samo da se neukusno povodimo za stranim uzorima, nego čak i to najčešće radimo nedosledno i polovično. To jest, uzimamo uglavnom ono loše, nepogrešivo preskačući ono što bi, eventualno, moglo biti uputno, korisno i hvale vredno".
Hoću reći, možda je to i dobro, toliko je neukusno providno, beskrupulozno agresivno i prizemno, da treba biti totalni idiot a ne videti kako "smrdi".
Preporuke:
99
11
2 četvrtak, 12 jun 2014 13:36
Goran Jevtović
U Srbiji se konačno ukida vanredna situacija, ali se, imam utisak, još ni ne nazire kraj permanentnom vanrednom stanju koje se pokazuje kao, takoreći, „prirodno stanje“
Evo odgovora na vašu dilemu Đorđe u, inače, inzvarednom tekstu.

Od petog oktobra nad ovim narodom je nastavljena tzv. višedimenzionalna subverzivna operacija (svi oblici obaveštajnog, specijalnog i posebno psihološko-propaganadnog rata) koju filigranski precizno sprovode eksperti zapadnih obaveštajnih službi koji su stacionirani usred zemlje Srbije.

Kako to oni rade?
Prosto definisano kao "teoriju haosa".
Na bazi čega?
Na bazi "Strategije izazivanja i upravljanja krizama" koja je nastala na Dalsovoj "doktrini" još sredinom 50-tih a zatim usavršavana decenijama.
Evo nekih delova (po ko zna koji put!):

"...Napravićemo od njih (od Slovena) cinike, vulgarne ljude, kosmopolite....
....mi ćemo dati sve što imamo, svo zlato, svu materijalnu moć na magarčenje i zaluđivanje ljudi.
Preporuke:
158
25
3 četvrtak, 12 jun 2014 13:36
Goran Jevtović
2.
Čovečiji mozak, svest ljudi skloni su promenama. Posejemo li tamo haos, mi ćemo neprimetno da im podmetnemo lažne vrednosti i primorati ih da te vrednosti i prihvate.
Kako?
Mi ćemo naći istomišljenike, svoje saveznike i pomoćnike u njihovoj domovini.
Malo po malo, mi ćemo odigrati grandioznu po svom obimu tragediju pogibije svih pravoslavnih Slovena, i konačno, nepovratno ćemo ugasiti njihovu nacionalnu svest.

....U upravljanju državom, mi ćemo izazivati haos i nered.

Neprimetno, no aktivno i postojano, pomagati despotizam činovnika, korupciju i neprincipijelnost.

Čestitost i pravednost biće ismevani, nikome neće biti nužni i biće smatrani ostatkom prošlosti. Grubosti i naglost, laž i obmana, pijanstvo, narkomanija, izdajništvo, šovinizam i neprijateljstvo prema narodima – sve ćemo to kultivisati u svest ljudi..."
Preporuke:
151
21
4 četvrtak, 12 jun 2014 13:37
Bič
U jednom trenutku moglo se prmetiti da BOTOVI NE RADE na b92 i nekim drugim sajtovim što je bilo jako čudno!

Mogao se polako primetiti i da na b92 i drugosrbijanskim medijima drugi vetrić piri, znak promene tj. da je PPV pušten niz vodu ili samo opomena!


Botovi su bič! ( na engleskom isto ima smisla)

Ostaće kuknjava u svakom slučaju jer ovo ima rok trajanja a i Tadić je kukao kad su ga pustili niz vodu ovi su profesionalci kuknjave, patiteke i narikanja!
Preporuke:
94
8
5 četvrtak, 12 jun 2014 13:46
osvetnik
Jos 1 divan i istinit tekst, o osobinama naseg vrlom premijera i njegovih prisipetlji, tj. o pokusajima da u korijenu uniste sve sto je Spsko i poklone svu srpsku imovinu njihovim naredbodavcima.
Preporuke:
72
9
6 četvrtak, 12 jun 2014 13:53
Ilija Cvorovic
Svaka cast gospodine Vukadinovicu , kao i uvek odmereno , iskreno , tacno i pravo u centar . u potpunosti se slazem da je vandredna situacija ukinuta ali se ne nazire pocetak ukidanja vanrednog stanja koje kod nas traje evo vec drugu deceniji.
Verovatno moramo cekati neophodnu "kriticnu masu"
Lep pozdrav u nadi za bolje sutra kada cemo mi kao narod biti iznenadjeni napretkom, a ne Nemci.....
Preporuke:
59
8
7 četvrtak, 12 jun 2014 13:54
Stanić Milan
Apsolutno tačna dijagnoza u dve reči g. Vukadinovića!Suštinski, nije ovde u pitanju "taj nesretni doktorat"i sprdačina sa napadima na predsednika držve i Vlade preko tabloida, već društveni odnos !.U mešavini privatnog i državnog vlasništva,nezakoniti privatizacija,formiranje političke klase koja preko noći menja dres,galopirajuća tajkunizacija i armija SNS-ovaca koja traži postizbornu vertikalnu mobilnost u diobi vlasti,moguće i nemoguće koalicije,napadi na vojvođansko rukovodstvo čiji je glavni cilj dokopati se apsolutne vlasti-baca ovu zemlju na marginu evropski događaja.Završni akord su sasma sigurno kosovski parlamentarni izbori,ostvareni pritiskom na Srbe sa čime je dat legitimitet(ali i legalitet) kosovskom otcepljenju stvaranjem posebne države unutar Srbije.
Ta nesretna narcisoidna figura koja satima drži pledoaje o futuru II srpske ekonomije podseti mi na Napoleona:"Budala ima veliku prednost nad pametnim čovekom,uvek je zadovoljan samim sobom."
Preporuke:
56
4
8 četvrtak, 12 jun 2014 14:29
Sinisa Bogdanovic
Zato deluju, najblaže rečeno, čudno, da ne kažem neku težu reč, to što je jedan nazovi „patriotski“ deo političke javnosti preko noći krenuo da promoviše tezu o „Vučiću-patrioti“ kojeg dušmani napadaju i kojem „treba pomoći“

Licno sam pod najvecim utiskom prosle nedelje/meseca, a slobodno mogu reci i decenije!!! DVERI sta uradiste to od sebe! To nije "mrlja", to nije "detalj" to je pakt sa necastivim...
Ostatak teksta gospodina Djordja je kao i uvek na najvisem nivou.
Preporuke:
56
3
9 četvrtak, 12 jun 2014 14:30
Redovni
sve pohvale Đorđu i ekipi.
Preporuke:
45
6
10 četvrtak, 12 jun 2014 14:47
Hercegovac
Realno,da nije tih izbora,rekostrukcija,državnih udara,raznih zavjera i prirodnih katasrofa čime bi se vlast bavila ? Zna li neko šta Vučić i Dačić rade osim što rade na priznavalju kosova ? Nikakvih drugo opipljivih rezultata nema,samo prodavanje magle. Ko se još sjeća nekih šeika koji koliko sutra otvaraju fabriku čipova ? Koliko vidim Beograd na vodi su odnijele poplave,ni on se više ne pominje.Promjena svjesti je zaglupljivanje naroda ali ni to izgleda ne ide dobro jer do sada bi narod trebalo da vjeruje vođi a ne svojim očima što nije slučaj.Sad će nekolko dana da se hvali uspješnoj posjeti Njemačkoj i šta je sledeće? Ja tipujem na neke istorijske suše.
Preporuke:
61
2
11 četvrtak, 12 jun 2014 15:01
Nenad
Valjda je svima jasno zašto se Dveri nisu odazvale na poziv Srs i Obraza.
Preporuke:
29
22
12 četvrtak, 12 jun 2014 15:18
bgd
Nekako "na prvu" svi su protiv prodaje EPS-a,Telekoma,Dunav osiguranja Nemcima. Opravdanje je da tako ostajemo bez svojih privrednih sistema. Sistem(EPS) gde postoji 300 direktora,pa 600 - 900 zamenika direktora,gde čistačica ima platu 60,000 skoro više i od lekara,gde su plate u vrhu oko 200,000 dinara,gde svaki dan kupe barem dva,tri luksuzna automobila sa velikom kubikažom,pa računajte samo koliko takvo jedno vozili potroši benzina,registracije,delovi automobila. EPS=javaščluk neslućenih razmera.Znamo dobra koja "stranka" drma EPS-om. Ako je gubitak EPS-a 4 milijarde godišnje onda ja ne znam koji je interes da bude u vlasništvu države? Nemcima kompletan EPS 100% vlasništvo. Jer,smanjiće se gubitak jer će stranački ljudi bidi oterani,prosto kao pasulj...Imali smo mi i domaću banku Agrobanku pa znam kakav je to gubitaš neslućenih razmera bio. Državni sistemi su dobri jedino za Skandinavce koji znaju da cene svoje. Za Srbe državna imovina predstavalja mesto gde se uzima lova.
Preporuke:
22
59
13 četvrtak, 12 jun 2014 15:26
Deprogramer
To "permanentno vanredno stanje" jeste specijalitet svih opresivnih režima. A već duže vremena jeste i specijalitet globalnog NSP režima. Vidite kako su tu stalno nekakve izrežirane krize: ekonomska kriza, energetska kriza, globalno zagejavanje. Ove "krize" imaju višestruku namenu: da ubede obično stanovništvo da se samo odrekne onoga što im pripada, da budu izgovor za uvođenje fašizma, da ubede čoveka kako je nemoćan bez svemoćne države, da skrenu pažnju sa zaista bitnih događaja i pravih uzroka ... Nakon toga dolazi "razrešenje krize" koje isto tako ima višestruku namenu u sluđivanju masa.
Preporuke:
53
0
14 četvrtak, 12 jun 2014 16:08
Hercegovac
@bgd

Po tvojoj logici bi cjelu Srbiju trebalo pokloniti švabima pa onda da oni budu gazde,šiptari žandarmerija,crnogorci poreznici a srbi kmetovi. Ti bi npr mogao da čistiš svinjce jer iz tvog teksta proizilazi da nisi u stanju čuvati ni dvije ovce. Srbija uređena na način koji ti propovjedaš je postojala u vrjeme otomanske imperije.
Preporuke:
69
3
15 četvrtak, 12 jun 2014 16:38
Žika
Hvala Jevtoviću na podsećanju o upravljanju kriznim situacijama. O tome sam čitao znatno pre osnivanja sličnog centra u Nišu. Kada su ga osnovali uverili su me da se sve radi po projektu vladara iz senka. Dačić je bio nosilac osnivanja. Interesantno je da su krizne situacije znatno izraženije posle nego pre osnivanja. U tome učestvuju naši predstavnici vlasti a narod o tome pojma nema. Čemu je Otpor bio otpor kada su pisali grafite: ''JESI LI JUTROS DORUČKOVALA, STOKO?!''
Preporuke:
40
4
16 četvrtak, 12 jun 2014 17:57
sve je jasno
Sve je jasno, ali hvala Đorđu, Antoniću i NSPM-u što nas podsećaju i drže budnim.
Preporuke:
36
4
17 četvrtak, 12 jun 2014 18:06
Veritas Triumphus
Svidja mi se sto je Djordje uzeo za primer izjave vulina, taj lik toliko lupa gluposti da ni sam nije svestan sta prica, da ga sutra pitate sta je rekao on pojma ne bi imao....neverovatno da je on ministar, ali na drugu stranu i dobro je, pa po njemu se vidi koje u stvari premijer koji ga je postavio na tako vazno mesto....pogledajte vulina (ne slusajte ga, mlati kao maxim) i videcete u kom mulju smo mi.

@Goran Jevtovic

Apsolutno se slazem sa vama pukovnice, dosta sam o tome citao a malo mesta ima ovde za komentarisanje svega toga, sve u svemu, ta banda se vise i ne krije po srbiji, oni javno deluju i unistavaju sve do korena, ne znam koliko ce trebati da se oni poskidaju, ali posledice koje za sobom ostavljaju so mozda nenadoknadive.
Preporuke:
42
3
18 četvrtak, 12 jun 2014 18:23
"Panter" @ bgd
"Nemcima kompletan EPS 100% vlasništvo. Jer,smanjiće se gubitak jer će stranački ljudi biti oterani,prosto kao pasulj..."

A Nemci će rentabilno poslovati jer će prosečan račun za struju biti 15.000 dinara. Prosto ko pasulj.
A onda ćemo prodati i vodoprivredna preduzeća - Francuzi su ceoma zainteresovani. Novi, privatni vlasnici neće praviti gubitke, naprotiv, ostvarivaće veliki profit. Kako? Pa tako što će dići cenu vode pa će samo vrlo imućni moći da se kupaju jednom u deset dana (kao što je to već sada slučaj u Rumuniji). Sve u svemu - prosto ko pasulj.
Preporuke:
68
3
19 četvrtak, 12 jun 2014 19:18
Drekale @ Goran Jevtović
s obzirom na "despotizam činovnika, korupciju i neprincipijelnost", a posebno "...šovinizam i neprijateljstvo prema narodima..." eksperti zapadnih obaveštajnih službi tim višedimenzionalnim subverzivnim operacijama deluju u srbiji već vekovima! uostalom, vaš mnogo puta izražen šovinizam i neprijateljstvo prema narodima(naravno, posebno prema albanskom, ali i ostalima iz okruženja) možda pokazuje da ste i Vi lično agent tih ekspozitura?! moguće, ali verovatnije je kod vas reč o vojničkoj svesti i potrebi za vanrednim stanjem koja su toliko tipične za funkcionisanje takvih mozgova. tako da je sasvim preterano govoriti da se tu nešto treba kultivisati kad je to sve već prilično "kultivisano". zapravo, razvijeno do krajnjih granica(neprincipijelnost, vulgarnost, nedostatak čestitosti i pravednosti, laž, obmana, grubosti i naglost...) a najvažnija je nedostatak ikakvog osećaja odgovornosti! zato Vi i pišete tako...
Preporuke:
10
34
20 četvrtak, 12 jun 2014 20:38
Brane212
Ne slažem se u pogledu stranih pritisaka.

Čini se verovatnim, da je muljanja bilo ali da su se muljatori zabezeknuli brzinom i direktnošću, kojom je AV to izneo, pa su se ukočili, bar na neko vreme, dok fokus javnosti ne prođe.

Mislim da je i tu razlog za ove izjave Vučića u Nemačkoj- da se oslobodi pritisaka USA stajući pod EU/Nemačku zaštitu.
Preporuke:
4
28
21 četvrtak, 12 jun 2014 20:43
Brane212
A što se diploma i radova tiče, tu su očiglendo u tankom društvu Miće Megatranda (koje ime za strip!) i sličnih ali to nikada nije bila tajna niti je to glavna strana priče.

Očigledno je vladao pritisak za diplomama i političari su se tome u nekoj meri povinovali.

Sad šta to znači za Stefanovića, to je druga stvar, naročito u Srbiji.

Da je koristio diplomu da dođe u neki upravni odbor naftne kompanije i mazne veliku lovu, to bi bilo drugo.

Ovako, to više izgleda kao potrebni formalizam,d a bi bio podoban za određene funkcije u vlasti.

Definitivno je potrebno uređivanje tih i takvih stvari, ali to mi se ne čini glavna tema ovih dana.
Preporuke:
3
19
22 četvrtak, 12 jun 2014 20:44
Marko Gay
Posto vecina u Srbiji spada u prekarijat, logicno je da im odgovara vodja koji odrazava njihova sopstvena osecanja. A kakva su ona?

Prekarijatu je sopstveno siromastvo itekako dramaticno i nimalo smesno.

Otud Srbiji bas ovakav, uglavnom smrknuti, drama-queen vodja.

Posto beda pravi vanredno stanje u njihovim domacinstvima, logicno je sto prekarijat kaze: "Ima da bude vanredno, a ne redovno, stanje u drzavi, sve dok smo mi u bedi. Ne mogu univerzitetski profesori da se zabavljaju dok mi patimo."

I meni je to OK. Na ljudskom nivou, mislim da visoka klasa bolje razume krajnju sirotinju, nego sto moze da ih razume srednja klasa.
Preporuke:
16
2
23 četvrtak, 12 jun 2014 21:11
Trattato
Jevtu za Nobela! Non lo perdo per lo scherzo!
Preporuke:
6
15
24 četvrtak, 12 jun 2014 21:12
dr mr
Ili je, naprosto, sve ovo obično prenemaganje, trapav pokušaj skretanja pažnje sa afere ministra policije i kvazi-patriotsko medijsko bildovanje pred odlazak na raport u Berlin,


Naravno da jeste!
Preporuke:
24
1
25 četvrtak, 12 jun 2014 21:25
Goran Jevtović
Drekale
vaš mnogo puta izražen šovinizam i neprijateljstvo prema narodima(naravno, posebno prema albanskom, ali i ostalima iz okruženja) možda pokazuje da ste i Vi lično agent tih ekspozitura?! moguće, ali verovatnije je kod vas reč o vojničkoj svesti i potrebi za vanrednim stanjem koja su toliko tipične za funkcionisanje takvih mozgova.

Bilo bi vrlo lepo da mi ovu "kritiku", kada bi ste mogli, saspete direktno u lice.
Onako, muški.
Još kada bi ste se predstavili, e to bi bio nivo.
Jel da?
Ovako, zbog čega tako anonimni gubite vreme?
Šta dobijate time?

A možda me već tu negde sačekujete, iza ćoška, a da ja toga nisam svestan?
Tako je i najbolje, s obzirom da ste dijagnostikovali moj teški šovinizam koji izvire iz vojničke svesti.
Preporuke:
42
6
26 četvrtak, 12 jun 2014 21:49
Observantes
Autor je dobro ulovio finesu oko Vulinove izjave. I okupatori su primetili da su preterali u sluđivanju ovog naroda a okupatorski teatar ipak treba da bude „stilski“ neupitan a ne ovako brutalan (>50% ?). Inače, neki za „Danke Dojčland“ kao nagradu dobiju državu koju nikada nisu imali sa sve proteranim Srbima iz Krajina a drugi za isto to „danke“ izgube svoju (odustajanjem od Metohije i Kosova). Dakle, paranoidnost koju autor pominje tiče se samo strahova da se pozicija neizgubi jer je konkurencija na stalno otvorenom „okupatorskom kastingu“ izuzetno jaka.
Preporuke:
44
0
27 četvrtak, 12 jun 2014 22:21
fristajlo
Zato deluju, najblaže rečeno, čudno, da ne kažem neku težu reč, to što je jedan nazovi „patriotski“ deo političke javnosti preko noći krenuo da promoviše tezu o „Vučiću-patrioti“ kojeg dušmani napadaju i kojem „treba pomoći“.
Budući da sam donekle "prozvan"- da i odgovorim.
Moja teza je, naglašavam- uslovna; ako je to u pitanju- ta "zavera" stranaca prema A.V.- jasno je šta treba da uradi. Da kaže istinu narodu- taj i taj me olajava, tu i tu- dakle, da ponudi dokaze.
Ni jednom nisam rekao da je to i istina; i meni, po dosadašnjim iskustvima nisam pomislio da je to i tačno- ovde su "dimne bombe" veći deo političke "atmosfere".
Suština je sledeća- da se ili obruka, ili osvetla obraz i dokaže.
A i jednog i drugog se plaši, jer mu to sužava prostor za manevar i manipulaciju.
Uzgred budi rečeno- a u vezi je sa ovom temom- ne pecajte se na "sukob" Blic-a i Nikolića.
Nema tu sukoba, samo predstava.
Preporuke:
7
6
28 četvrtak, 12 jun 2014 22:51
Ljubomir Jarić
Šta raditi? Živim u Kairu. Imam puno prijatelja (ovde) koji iskreno vole Srbiju. Egipćana. Bila bi mi čast da doprinesem nešto. No, kako? U Srbiji imam sjajne prijatelje koji su nameštenici SNSa. Rade za državu i primaju pare za to,a Rasli smo zajedno.Oni rade u državnim institucijama koje su potpisale Briselski sporazum!

Hoću da kažem da moji drugari podržavaju Izdaju Zemlje.

Veliki pozdrav gospodinu Goranu Jevtoviću i Đorđu Vukadinoviću!
Preporuke:
46
1
29 četvrtak, 12 jun 2014 22:56
s.p.Lajković
Ovo je još jedan dokaz u nizu dokaza da se radi o imbecilnom političaru kao i o imbecilnosti čitave nacije ...nama jedino može da pomogne novi svetski rat ali pod uslovom da nekako ne učestvujemo u njemu !
Preporuke:
29
0
30 četvrtak, 12 jun 2014 23:15
Goran Jevtović
Ljubomir Jarić

Otpozdrav vama uvaženi Ljubo i svako dobro vam želim u Egiptu.
Preporuke:
30
2
31 petak, 13 jun 2014 01:34
Nikola Petković
U vezi ``paranoje i izmišljanja spoljnih i unutrašnjih neprijatelja``.
Vrši se primopredaja dužnosti između bivšeg i novodolazećeg šefa države. Bivši ostavlja tri pisma i savetuje novog da otvara jedno po jedno, ako počnu da stižu nevolje.
Nevolje stižu i novi otvara prvo pismo u kome stoji: Udri po spoljnjem neprijatelju.
Udari novi po spoljnjem neprijatelju i smiri javnost.
Ponovo nevolje i novi otvara drugo pismo u kome stoji: Udri po unutrašnjem neprijatelju.
Raspali novi po unutrašnjem neprijatelju i smiri javnost.
Ponovo stižu nevolje i novi otvara treće-zadnje pismo u kome stoji: Piši tri pisma.
Nadam se da je ovaj izdajnik napisao to treće pismo.
Preporuke:
21
0
32 petak, 13 jun 2014 01:35
akademac
baš tako...ako želi da bude kao angela,neka smeni stefanovića!ali,srbi veruju vučiću! nacionalne tv(većina),veličaju vođu.nikako da se organizuje okrugli sto,pa da se postave politička a ne,demagoška pitanja novinara,tipa,vučićevića i sl.premijer ne želi da otkrije buduće poteze...samo ih nagoveštava(biće teško).paranoja i vanredno stanje=autokrata plagijator!
Preporuke:
14
0
33 petak, 13 jun 2014 08:45
Bojan Todorović
Pa ovde svaki tekst prosto vrvi od "imperija", "zavera", "izdajnika", "stranih plaćenika", "službi", "agentura", "tajnih planova" i ostalih besmislica.

A komentatori koji se kao muve lepe na tu lepljivu tvar - samo dodaju šlag puštajući svojoj mašti na volju.
Po običaju neki odskaču kako po maštovitosti, tako po ubeđenosti u svoje konstrukcije, pa se čovek prosto zapanji sa koliko vere i sigurnosti pričaju o tome - baš kao da to zaista postoji i da su ga oni čak svojim očima videli.
Sve to ima svoje korene a i neku terapeutsku ulogu.
Verovatno zato okuplja tu gomilu modernih Čvorovića koji se nadmeću u dostignućima.
A za dan bezbednosti...

Inače Vučićeva osionost povremeno izbija na površinu i verujem da će sa umnožavanjem problema izbijati sve više i češće.
Ali to je cena lenjosti, gluposti i sujete onih koji su mu neizlaskom na izbore poklonili apsolutnu vlast.
Sad plaćajte.
Preporuke:
4
20
34 petak, 13 jun 2014 09:18
Bojan, Priština
Samo neka ga njegovi marketinški stručnjaci teraju da forsira Danke dojčland na naslovnicama, tako grubo se narodu ne menja svest nego mu se upravo suprotno orvaraju oči.

Ja sam im zajvalan na tome, slušam ovih dana ljude u autobusu, u kafiću, na ulici. Vlast se komentariše više nego inače, i komentari povodom poplava ili odnosa sa Nemačkom su slični kao doskusije na NSPM komentarima.
Isti je slučaj sa sa komentarima na FB ispod šerovanih vesti na ove teme.
Al ovi iz vlasti su izgleda potpuno izgubili kontakt sa realnošću i običnim svetom, jer su verovatno okruženi svojim partijašima, botovima i stranačkim aktivistima koji se takmiče u ulizivanju i stvaranju lažne slike.
Preporuke:
21
1
35 petak, 13 jun 2014 09:58
Ćutuk i Duduk povodom Drekala , Jevtovića i inih
Zamislute takav obaveštajac i nezna ko je Drekalo?Žali se što je anoniman.I šta ako mu kaže ime?Hoće lida ga sredi kao Čanak ili kao Čović ili još gore.Još je teže objasniti kako takav ratnik strepi da ga taj neki Drekalo, zbog ovih skoro bezazlenih primedbi, čeka negde iza ugla.
Onda on brani Vukadinovića a sve što kaže je suprotno od njegovih teza.Jefta javno hvali, a tajno podmeće svoje.
Nisam to očekivao od Jeftovića.On je bre borac.Bio na Kosovi.Ah, da.Drekalo ga hvali za rat protivu Šiptara.Bojim se da pojma nemA .Jefta je tamo sretao mnoge Šiptare i javnmo ovde svedočio da su veoma pametni intelihѓentni i pouzdani.Što rekao Vučić "posvećeni" ideji Velike Albanije .I odavao im ovde zvučna priznanja.Naše delje , njihove stavlja u laskave fotelje.Ajde bolan reci mu ime da vidimo oćeš li trajati do zime
Preporuke:
6
16
36 petak, 13 jun 2014 10:35
Poštovaac NSPM
Tekst je istinit logičan ali šta? Kako dopreti do čoveka? NSPM je mali procenat i nema uticaj. Potrebna je masovnost poverenje karakter istinitost energija i nepokolebljiva mladost. Jeftović dobro citira ali nama koji smo to već čuli razumeli osećamo, potrebno je omasovljenje ove istine. Potreban je pamflet kada već e-medije i novine nemamo i ovu doktrinarnu satansku nameru koju već živimo dati građaninu da prvo razume ko i kako uništava naš narod. Potrebno je pamflet prilozima dokazati postojanje strategije zla, i jednostavno prosečnom nepismenom čoveku istinu odbraniti od ismevanja i utvrditi. Ovo je tek početak potrebno je ponuditi idejno rešenje i za njega se boriti svom snagom, nosioc ove borbe mora biti onaj deo društva kome se budućnost i ostvlja dakle mladi poniženi i skrajnuti oni očajni koji jedini spas imaju u promeni. Zato istina mora poteći iz te sredine to u ostalom i nije ništa novo. Pozdrav svima koji misle ovako daće bog a i sreća junačka da opstanemo. Živela Srbija.
Preporuke:
14
1
37 petak, 13 jun 2014 11:08
Bojan Todorović
Poštovalac NSPM
Na proteste protiv Miloševićeve diktature, u najgoroj medijskoj blokadi i pod represalijama, u najtežim vremenskim uslovima, iz dana u dan, mesecima izlazilo je više desetina hiljada ili stotina hiljada ljudi.
Na jednu peticiju za proveru validnosti disertacije burlasknog rektora burlesknog univerziteta za dan ili dva potpiše se 1100 NAUČNIKA, PROFESORA, I OSTALIH INTELEKTUALACA.
Na važniju utakmicu u Arenu dođe po 20.000 ljudi.
Na koncert bilo koje muzičke zvezde dođe i do 20 – 30.000 ljudi.....

Na poziv „patriotskih“ lidera i SVIH „patriotskih“ organizacija dođe maksimum stotinak duša.
Nikada ovoliku slobodu informisanja dogovaranja, zakazivanja, pozivanja i komunikacije svake vrste niste imali, pa ste ipak potpuno beznačajni i neprimetni.


Da ne pokušavate vi da te iste ljude ubedite u nešto umišljeno, nepostojeće, pogrešno, neobjašnjivo i nedokazivo, što samo vi u svojim glavama vidite i čujete - kada vas toliko i tako ignorišu?
Ili su svi izdajnici?
Preporuke:
1
20
38 petak, 13 jun 2014 11:24
Rđosav
Ljubomir Jarić:
U Srbiji imam sjajne prijatelje koji su nameštenici SNSa. Rade za državu i primaju pare za to,a Rasli smo zajedno...
Hoću da kažem da moji drugari podržavaju Izdaju Zemlje.
- interesantna stvar, a moja generacija žuta sva. Sve go žutać i izdajnik. Prosto mi se ne mili da se s njima nađem na proslavama mature, pa se onda nateram, u ime Starih Dobrih Vremena...

- čudi me da Vi nemate žuto društvo? Kod mene bre preko 90%. Ma kak`i, ima gi više. Kako to da kod Vas nema? Ili ne primećujete?

- pouka: ovi SNS-ovci su nameštenici ciglo dve godine. A žutaći od 2000-te. Kako li ste uspeli da SNS-ovce identifikujete kao najveće zlo?
Preporuke:
6
9
39 petak, 13 jun 2014 11:57
Komnen Kolja Seratlić - Jevtoviću
Gospodine Jevtoviću, uplašili ste me, nije Vas bilo jedno vrijeme, ili sam ja nepažljiv čitalac.No bilo kako bilo, drago mi je da ste se ponovo javili i da podižete pritisak nekim likovima.Osvrćem se pod pseudonimom, ali nakon što opomenuste jednog osvrtača, koji Vas je izgrdio, evo javljam se pod punim imenom i prezimenom.Ne bih bio zakeralo, kada se nebih osvrnuo i kritički, na inače odličan tekst gospodina Vukadinovića.Uvaženi profesore, znam ja da Vi to znate makar koliko moja malenkost, da ne postoji država, zato ili tu riječ stavljajte pod navodnike ili je ne upotrebljavajte.Ako mi bilo ko kaže da u Srbiji postiji jedna normalna institucija,da postoje osnovna tri stuba na kojima počiva svaka država, nagradiću ga za rođendan. Srbija je poznata i po tome da svaki put, nakon izbora, novi režim prvo uništi sve institucije, odnosno ono malo što je ostalo od institucija.O tome da ne postoje državni mehanizmi, nema potrebe da pišem.Takođe, molim Vas ne zagađujte tekst raznim imenima (Vuli).
Preporuke:
16
4
40 petak, 13 jun 2014 12:18
Poštovaac NSPM B. Todorović.
Čini mi se da ste zaraženi sumnjom možda i već podlegli efektima specijalnog rata ubistvo nade i vere je sastavni deo priče koju je Jevtović kroz doktrinu imperije zla već naveo. Sve što ste naveli je upravo lažna slika demokratije kojom se anestezira nacionalna svest valjda ste razumeli šta znači specijalni rat uništenje naroda ne bombama avionima raketama već prirodnom potrebom da onaj koji nije prilagođen na demonkratiju ne treba ni da živi a svi mi to treba da prihvatimo kao način izlaska iz krize. Svi ti potpisi okupljanja imaju samo privid luciferske demokratije i ljubavi, njegov zagrljaj je prijatan ali otrežnjenje vrlo mučno ukoliko i pruži priliku za to. Tačno je to da ljudi teško prihvataju priču o istini pogotovo kad im neistina izgleda lepše pa samim tim i ''istinitija'' ali kad dođu u situaciju da stave omču oko vrata kako bi odagnnali košmare koje žive onda je realnost neumoljiva. U Srbiji dnevno imate 3 samoubistva to je slika luciferove istine. Živela Srbija.
Preporuke:
11
0
41 petak, 13 jun 2014 12:25
Komnen Kolja Seratlić - Jevtoviću
Uvaženi, nadam se da ćemo Vas jednoga dana poslati za vojnog atašea u Rusiju ili neku drugu veliku zemlju. Koliko god da sam pesimista, odnosno optimista sa iskustvom, uvjeren sam da će se Srbija dići iz pepela i da će njeni bivši i sadašnji vladari otići na smetlište istorije.Neće se Srbija vječito ponašati kao Jungova totemska životinja Torpedo-buba (Torpedokafer).Vi znate da je cijela Srbija umrežena špijunski. Nema zaseoka u kome Imperija nije postavila dojavljivače, ili anatene za mijenjanje klime.Nije se oblak iznad Šumadije i Srpske slučajno vraćao 4 puta,ponovo će ga nadnijeti.A,što se tiče velikog Montenegra, mislim da je moralnije što je uveo sankcije maloj Rusiji (te je sankcije uništiše),od stava da se Srbija bori za teritorijalni integritet Ukrajine.Vidite kako nam siluju običnu ljudsku pamet i smatraju nas svrakama:"Mi smo neutralni, ali ne može Rusija da uzme Krim ili još neke djelove Ukrajine".Prijatelju, molim Vas pogledajte emisiju "O svemu pomalo sa..., od 22. 10. 2013.
Preporuke:
13
5
42 petak, 13 jun 2014 13:51
Ljubomir Jarić
Rđoslav

U pravu ste Rđoslave. Žuti su nas mrcvarli 20 godina. a SNSovci ubili, na mrtvo, za 2 g. Verovatno je ovo drugo bolje. Žutaća više i nema. Svi su prešli u SNS.
Preporuke:
17
1
43 petak, 13 jun 2014 15:11
fristajlo
Bojan Todorović

Na proteste protiv Miloševićeve diktature, u najgoroj medijskoj blokadi i pod represalijama, u najtežim vremenskim uslovima, iz dana u dan, mesecima izlazilo je više desetina hiljada ili stotina hiljada ljudi.

Niti je to bila diktatura, niti neke ozbiljne represalije; kamo sreće da ih je bilo, do ove propasti ne bi ni došlo.
A drugo- kad govorite o hiljadama - pa, lakše je naći hiljadu budaletina nego jednog pametnog. To su "tržišne" zakonitosti, koje bi trebalo da su Vam poznate, ako ste već učestvovali u tim "protestima".
Preporuke:
19
0
44 petak, 13 jun 2014 17:26
Dr Jela Bisic
Stigla sam negde do polovine komentara-pa bih samo kratku napomenu,u vezi Dveri i njihovog posecivanja sa PV:Izgleda da cak i nacionalisti-tradicionalisti slabo znaju nase epske pesme."Danas mene u tebe izdala, a sutra ce tebe u drugoga"Necu da kazem odakle je stih.Trazite sami.
Preporuke:
10
1
45 petak, 13 jun 2014 18:02
Rđosav
Ljubomir Jarić:
Žutaća više i nema. Svi su prešli u SNS.
- pa nije baš da gi nema. Neki su prešli, a neki i niste. Meni je ipak znakovito da Vama žutaći nisu smetali dok su bili original-žutaći. Nego ste ih primetili tek sad kad su prešli u SNS. Kad ste se, dakle, razdvojili.

Pouka: ljudi divergiraju. Dakle - ne očajavajte. Što reče neko, najveću grešku pravimo verujući da poznajemo ljude koje smo nekad poznavali. Važi i za Vučka.
Preporuke:
11
3
46 petak, 13 jun 2014 20:41
seljak bezemljaš
Sredinom sedamdesetih nađoh se na pijaci u Temišvaru.
Mnogo sveta pa se pijaca razlila i na okolne ulice.
Trguje se švercovanom i krivotvorenom robom, očajno lošeg kvaliteta. Vara se i laže a svakom se čini da je očigledan ukupni gubitak njegov dobitak.
Policija uhapsi trojicu ili četvoricu prodavaca. Onako, reda radi. Za vreme intervencije policije niko ne prekida "trgovinu".
Duh te pijace vladao je tada i ovde. Samo je trebalo
i treba vremena da se to sagleda i vidi.
Preporuke:
8
0
47 petak, 13 jun 2014 22:31
seljak bezemljaš
Tehnološki napredak bilo koje ljudske zajednice,gleda se prema vrsti obrade proizvedenih artefakta a ljudski kvaliteti prema onima koji predstavljaju posmatranu zajednicu.
Jednostavno a tačno pravilo.
Dakle ko hoće da sazna ko su i kakvi ukućani u kući,ili stanovnici jednog naselja ili države neka pogleda ko ih predstavlja.
Oni su ono šta su izlučili iz sebe kao elitu.

Nema sumnje da je Mića Jovanović ne samo bio već i ostao deo naše elite. Ogledalo naše.
Mi smo i pre mića bili nekompetentno društvo.
Pa smo smislili rešenje.
Iz dubine društva stigla je poruka.
Da probamo nestručnost rešavati tako što će nestručni (ali dokazano prirodno pametni i dobri ljudi)dobijati diplome za nešto novca a malo i nimalo znanja.
Ova snažno iskazan društvena potreba privukla je hiljade. Ta energija mnoge je lansirala u orbitu elite. Tu će još dugo da kruže.
Mića Jovanović je bio samo najuspešniji.
nastavak
Preporuke:
6
0
48 petak, 13 jun 2014 23:44
Dr Jela Bisic
Nasa Vlast, ne samo ova, aktuelna; ne samo ona pre nje; ne samo posle 5.oktobra; ne samo posle uvodjenja visepartijskog sistema, 90.; ne samo oni pre, posle 44.-ali svaka, sve vise i vise-imaju doktorat iz letitica. Secate se one price-kako sam ja, u nedostatku para za mali dzeparac(a i ince, da me deca ne gnjave)izmislila letiticu? To je ovo sto nam rade. Da ne stignemo da gnjavimo vlast, koja je zauzeta svojimm poslovima-oni nam pokazuju letitice-sushe,poplave, sneg, tajkune,velike mega lopove, lazne doktorate i sl.Pri tom oni otaljavaju svoj mandat-i nista ne rade. Bas me interesuje-sta mislite,kada ce sledeci izbori?Na jesen,u zimu,ili cemo izgurati do proleca?I ko ce biti nova letitica?
Preporuke:
6
0
49 subota, 14 jun 2014 00:16
Jos jedan "Tribalac"
Moze se komotno reci da je danasnji status Srbije onakav kakav bi bio da ju je NATO vojno porazio i okupirao 1999 i da je dosezanje tog statusa bio prioritet svake vlasti od 2000. do danas.
Preporuke:
7
0
50 subota, 14 jun 2014 18:07
Bojan Todorović
@Fristajlo

Ma ne radi se o tome je li bilo diktature i represalija.
Naravno da Vi i ostali obožavaoci Miloševića njega doživljavate kao žrtvu i heroja i to se neće promeniti.
I Hitlerovi obožavaoci imaju isto mišljenje o svom fireru i to se nije promenilo sedamdeset godina.
Ali naše mišljenje kao laika ( a posebno vas obožavalaca Miloševića ili Hitlera ) je nebitno obzirom na to da su obojica sa svojim zločinačkim kamarilama ( ono što je od njih uhvaćeno ) završili na sudu za ratne zločine i osuđeni na teške robije.
Time je na njihovu istorijsku ulogu stavljena tačka i nikakvi pokušaji falsifikovanja to neće promeniti sviđalo se to Vama ili ne.
Radi se o tome da ljude ne treba terati da podignu glas kad ih nešto STVARNO tišti.
Morate ih terati silom ako problem ne postoji ili postoji samo u glavama šačice frustriranih, ojađenih gubitnika otrovanih sujetom i mržnjom.
Preporuke:
0
4
51 subota, 14 jun 2014 18:08
Bojan Todorović
Zašto mislite da bi se ti Vaši lični problemi i njihov proizvod - umišljene zavere, izdaje, propasti i slično ticale normalnih ljudi okupiranih stvarnim, velikim i ozbiljnim problemima?

A Vaša kvalifikacija „hiljadu budaletina“ na činjenicu da je 1.100 PROFESORA, DOKTORA I INTELEKTUALACA za dva dana potpisala peticiju, dovoljno govori o Vama i Vašim kriterijumima.
Tu nemam šta da dodam.
Vi ste verovatno taj jedan retki pametni?
Naravno da sam u svim protestima protiv zločinca učestvovao i time se ponosim.
Time smo podigli svoj glas protiv zločina koje je činio u naše ime i sačuvali obraz i dostojanstvo.
Greška je bila što nismo bili radikalniji i besne pse poslali tamo gde se šalju takvi. Da se slična situacija ponovi – znali bismo šta je činiti.

Nebitno – šta je razlog što se na Vukadinovićev, Antonićev i krik svakojakih patriJota za SPAS Srbije i Srpstva ( vaskolikog verovatno ) ne bi odazvalo više od pedesetak ljudi?
Preporuke:
0
5
52 subota, 14 jun 2014 19:28
@seljak bezemljaš
Nema sumnje da je Mića bio već i ostao deo naše elite. Ogledalo naše.
Pa smo smislili rešenje"

Rešenje je da se njegova slika nađe na nalepnici za mesni narezak. Tako da se i drugi deo Vašeg komentara, naime
"Oni su ono šta su izlučili iz sebe kao elitu"
uklapa.
Preporuke:
3
0
53 subota, 14 jun 2014 22:26
fristajlo
Bojan Todorović
Ma ne radi se o tome je li bilo diktature i represalija.

Što ih onda pominjete?
Naravno da Vi i ostali obožavaoci Miloševića

Ja sam ateista, i nikoga ne "obožavam". Samo poštujem.
I Hitlerovi obožavaoci imaju isto mišljenje o svom fireru i to se nije promenilo sedamdeset godina.

Ovo Vam je prilično podlo; provući paralelu između Miloševića i Hitlera.
Poznata je to škola mišljenja.
Morate ih terati silom ako problem ne postoji ili postoji samo u glavama šačice frustriranih, ojađenih gubitnika otrovanih sujetom i mržnjom

Jeste, sa ovim se slažem...
Vaš problem je ideološko kameleonstvo. U pokušajima da to prikrijete, upadate u kontradikcije, i izazivate kod manje verziranih uvređenost i bes, a to je u političkim raspravama krajnje neuputno.
Izaberite neko uverenje, to ne boli...
Preporuke:
3
1
54 nedelja, 15 jun 2014 00:22
Bojan Todorović
"Što ih onda pominjete?"

Pojašnjavam okolnosti u kojima su se građani okupljali u ogromnom broju a bez ikakvih sredstava komunikacije i organizacije.
Suština je u tome a ne u činjenici da li je diktatura bila stvarna ili ne. Mi smo je izvesno doživljavali kao stvarnu ( kakvom se ona i pokazala ) i zato smo reagovali onako kako reaguju svesni i slobodoumni ljudi kada su ugroženi.
Vi ste u svojoj viziji na braniku otadžbine koja je „pod okupacijom“ koja je žrtva „specijalnog rata i subverzivnih delatnosti“ predmet „izdaje“ i „pred raspadom i uništenjem“ – da ne nabrajam sve tragedije koje su nas snašle i još nam prete.
Ipak – niste u stanju da sakupite pedeset ljudi od osam miliona ( otprilike stoti deo promila ) iako su vam na raspolaganju sva moguća sredstva komunikacije i organizacije i sva moguća sloboda da to činite kad god hoćete i gde god hoćete.
Ne čini li vam se to malo čudnim?
Ne pomislite li da vaša percepcija realnosti možda nije ispravna, kad nikoga ne zanima?
Preporuke:
1
5
55 nedelja, 15 jun 2014 00:26
Bojan Todorović
Izvinjavam se – ne obožavate ratnog zločinca i masovnog ubicu.
Samo ga poštujete. Vama na čast, ja ga se stidim i gnušam, ali nismo svi isti.
Paralela sa Hitlerom nije nova i nije moja, a sličnosti su očigledne i velike, mada ima i razlika.
Samo su Hitler i Milošević od evropskih lidera završili na sudu za ratne zločine a njihova vrhuška osuđena na teške robije. Zločinačka ratnohuškačka propaganda, pripreme za rat, navodna ugroženost, pa „zaštita“ manjina, etnička čišćenja i genocid, nastup i odnos prema neprijatelju ali i sopstvenom narodu, te do konačnog sloma i intervencije saveznika, bombardovanja i uništenja zemlje gotovo identično su prošle Hitlerova Nemačka i Miloševićeva Srbija.
Razlika je u obimu zločina koji je kod Hitlera daleko veći i na globalnom nivou dok je Balkanski kasapin delovao samo na ex-yu prostorima i u tome što je Hitler imao dva jaka saveznika.
Milošević nije imao nikoga.
Poslednji pasus je besmisleno trabunjanje i ne zaslužuje odgovor.
Preporuke:
1
5
56 nedelja, 15 jun 2014 01:26
Milica-Becej
@ NENAD
Neistine i gluposti o DVERIMA protezu se jos uvek! Stvaranje patriotskog bloka pred martovske izbore PRIMARNO su predlozile DVERI i to ponudile DSS-u i SRS(zu Obraz i Nasi)! Ta dobronamerna i mozda spasonosna ponuda je odbacena/ignorisana , a krivica kroz medije prebacena na neduzne (DVERI) i tako u nedogled da bi se laz polako transformisala u "istinu".
@ Dr. JELENA BISIC
odlazak predstavnika DVERI na razgovor sa Vucicem nije znak nikakve slabosti niti izdajstva vec jedan ocajnicki pokusaj suprotstavljanja stravicnoj medijskoj blokadi/cenzuri i sramotnog ispiranja mozga siroke javnosti.

Najtoplije preporucujem mnogim komentatorima da malo cesce posete sajt DVERI i da ne podlezu raznim medijskim dezinformacijama.
Preporuke:
1
3
57 nedelja, 15 jun 2014 12:19
Rđosav
Bojan Todorović:
Paralela sa Hitlerom nije nova i nije moja, a sličnosti su očigledne i velike, mada ima i razlika.
Samo su Hitler i Milošević od evropskih lidera završili na sudu za ratne zločine a njihova vrhuška osuđena na teške robije. Zločinačka ratnohuškačka propaganda, pripreme za rat, navodna ugroženost, pa „zaštita“ manjina, etnička čišćenja i genocid, nastup i odnos prema neprijatelju ali i sopstvenom narodu, te do konačnog sloma i intervencije saveznika, bombardovanja i uništenja zemlje gotovo identično su prošle Hitlerova Nemačka i Miloševićeva Srbija.
- a tako bi prošla i Putinova Rusija, samo - na žalost vas atlantista - ima neke igračke zbog kojih ne smete da krenete.

- kako te, bre, nije sramota?! Milošević je u Rusiji potpuno rehabilitovan (ako je ikada i bio kriminalizovan) - ali ti i tebi slični nosite američku glavu. A sa takvim glavama se ne vredi raspravljati.
Preporuke:
5
0
58 nedelja, 15 jun 2014 18:36
fristajlo
Bojan Todorović
zato smo reagovali onako kako reaguju svesni i slobodoumni ljudi kada su ugroženi.

A čime ste to bili ugroženi, ili, tačnije- ugroženiji od ostalih?
Jer, to je ključno pitanje ove, i mnogih drugih diskusija? Šta je to vama uskraćivano, a drugima dato, i ko vam je to uskraćivao?
Vi ste u svojoj viziji na braniku otadžbine

Na čijem ste Vi braniku?
Ipak – niste u stanju da sakupite pedeset ljudi od osam miliona ( otprilike stoti deo promila ) iako su vam na raspolaganju sva moguća sredstva komunikacije i organizacije i sva moguća sloboda da to činite kad god hoćete i gde god hoćete.

Vrlo me raduje Vaša percepcija odnosa snaga.

Ne pomislite li da vaša percepcija realnosti

Ni na sekundu.
Neko greši, Vi, ili ja.
Videćemo...
Preporuke:
5
0
59 nedelja, 15 jun 2014 18:42
fristajlo
Bojan Todorović

Poslednji pasus je besmisleno trabunjanje

Ni blizu ovog Vašeg upisa; tu Vam se poklanjam.
Porediti Miloševića sa Hitlerom ni jedan Srbin sa koeficijentom inteligencije većim od 70 ne bi ni pokušao.
Zašto je to Vama palo na pamet- znate i sami.
Preporuke:
5
0
60 nedelja, 15 jun 2014 19:47
Dr Jela Bisic
Za Milicu:Ja,Boga mi, posecujem sajt Dveri. Ali imam losu naviku da gledam sta ko radi,a tek posle sta govori.Za mene je "poseta" Dverjana Vucicu cista glupost.To mogu da rade ljudi koji su naivni(=glupi)a takvima nije mesto ni u mnogo prostijim delatnostima od politike.Druga mogucnost je da taktiziraju,sa buducom vlascu PV, kada se on(pod pritiskom spolja,naravno) "pokaje" i nasloni na Rusiju. U oba slucaja-od mene dobijaju losu ocenu. Vrlo losu.U svetlu te poset njihovo predizborno pricanje da su oni srpska politicka opcija"koja jos nije" nista lose uradila dobija drugi smisao.Za mene-mnogo smesniji.Znam ja da je hriscanski prastati, i da je Marija Egipatska,svetica-bila pre svog preobracenja prostitutka u Aleksandriji.Ali ona nije postala svetica pre preobracenja, nego posle.A preobracenje nije da vas spoljni faktor odbaci,da vam "stave pistolj na slepoocnicu" i sl.Zna se sta je pokajanje i preobracenje. I kako se i koliko se to proverava.Pricate meni, koja sam skoro ceo zivot...
Preporuke:
3
2
61 nedelja, 15 jun 2014 20:13
Dr Jela Bisic
...provela u komunizmu,o cenzuri.Mogu vam reci,potpuno odgovorno, da ovo sada nije nista naspram komunisticke cenzure, i to ne one najostrije-do negde 65.,nego ni one posle,mekane,ni one osandesetih. Ono posle,devedesetih nije nista-dok je Sloba bio na vlasti,cenzura je bila najmanja od 44.A evo ja vam pisem-i gde vi vidite cenzuru? Sta hocete, da vam PV finansira novine, radio,internet,?Pravite tribine, pravite mitinge, organizujte svakakve akcije,pokazite se na delu. Sa necim pametnim.
Preporuke:
4
1
62 utorak, 17 jun 2014 01:06
Milica-Becej
@ Dr.JELA BISIC

Po komentaru zakljucujem da smo izgleda ispisnice pa jos i koleginice,au...samo sto sam ja ono svoje Dr. zanemarila , afirmisem se na drugi nacin!

A to sto posecujete sajt DVERI ,ocigledno, sasvim je bez efekta i vise givori o Vasim spoznajnim kapacitetima. A i navodjenje primera Marije Egipcanke krajnje je neadekvatno.
Preporuke:
3
1
63 četvrtak, 19 jun 2014 08:41
Dr Jela Bisic
Za Milicu,zemljakinju:U celom nasem politickom spektru,ako to moze tako da se nazove, uvek su mi najblize bile partije nacionalne(ne bih rekla da je to nacionalisticka)provinijencije, njihova sklonost da iskazuju svoja religijska verovanja nije mi smetala(naprotiv)i mnoge druge stvari iz te grupe-ali ipak nikada nisam mogla da kazem da bih podrzala njihov politicki profil bez rezerve. mozda sam bila isuvise izbirljiva,ipak,...Kod njih mi je uvek smetala nedorecenost ekonomske sfere-nigde nisam uspela da nadjem tacnu racunicu: sta planiraju,kako,i koliko im para za to treba,kao i gde misle da taj novac nadju. Svi hoce bogatu srbiju, i ekonomsku stabilnost. razlika(i vestina)je u tome kako to ostvariti.Njihovo stalno pozivanje na proslost,bez ograda, takodje mi nije delovalo uverljivo.Povremeni gafovi po zenskom pitanju takodje. G. Djordjevic ima takoreci redovnu rubriku na njihovom sajtu-njegovi stavovi mene jako odbijaju.prosto,uvek sam mislila:steta sto im je clan. ...
Preporuke:
0
1
64 četvrtak, 19 jun 2014 08:53
Dr Jela Bisic
...Ovo o cemu govorimo-odluka Dveraca da posete PV)je,za mene, gaf.Bez obzira na politicku provinijenciju neke partije, bez obzira na moje licno misljenje o njima, bez obzira na sve-ja licno nikada nesto takvo ne bih mogla da uradim.Ne bih otisla na razgovore sa Njim ni da me on zove-a kamoli ja da to trazim. I to cak bez obzira ko je na mestu PV-nije on u pitanju,ili osoba sa kojom se sataju,vec da uopste im pada na pamet to sastajanje.U pitanju je princip.Razumem da je u politici potrebna fleksibilnost-ali ovo je suvise velika fleksibilnost.Nikada,Milice,nikada to ne bih uradila.Ja cenim cvrstinu karaktera pre svega,i kod najveceg neprijatelja,postujem je.Ovo ne odaje takav utisak,mozda se varam, ali zato sada oni(Dverci)imaju tezak zadatak da meni(i mnogima drugima-citajte komentare)dokazu da nismo u prvu. To dokazivanje je uvek tesko,zahteva mnogo vremena i energije,mnogo kosta.Sveta marija Egipcanka je jedna od najpoznatijih svetica,ovde na Bliskom istoku. Uostalom,Bog se...
Preporuke:
0
1
65 četvrtak, 19 jun 2014 08:54
Dr Jela Bisic
...ukazuje gresnicima.Ovdasnji hriscani uvek prave paralelu:muslimani bi je ubili,ma koliko se pokajala, i ma koliko se okrenula Bogu. Ona je dakle simbol preobrazaja,prastanja,a to su osnovi htiscanstva. Cudi me da mislite da je primer neprimeren:gresnik,koji je izdajnik,moze da se pokaje.Ali posto mi,obicni ljudi,ne znamo tacno sta je u srcu ljudskom(i njegovom mozgu)nama treba vreme da uvidimo promenu.Ne mislim da Dverci od PV ocekuju takvo prteobrazenje,razumevanje i sl.Oni jednostavno misle da je on sada izdan od svojih,i da bi se "izvukao"-htece da saradjuje. To nije pokajanje.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner